Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: chrysler voyager z roku 94 3.3 b.+gaz super autko i super jazda oczywiście w automacie w pełnej opcji od trzech miesięcy jestem włascicielem tego cuda bez żadnych rozczarowań 163KM(PS)radzą sobie doskonale a najprostrza instalacja gazowa sprawuje się jakby jej w ogóle nie było nie czuć róznicy w jeżdzie benz\a gaz
Podsumowanie: 3.3 benzyna automat, pełna opcja '98. Rewelka. Nic się nie spuje i jest the best -aż dziw po tym jak się naczytałem różnych opinii i wielu gazetek motoryzacyjnych. Polecam gorąco. Uwaga: spalanie w mieście przy mega delikatnej nodze i korkach i mega dużej ilości "czerwonej fali = 20,8 l/100km . W zakręty polecam wchodzić spokojnie bo trochę wyrzuca gdyż siedznia nie mają dobrego bocznego trzymania. Po twardej Hondzie można sie zdiwić. Dla rodzinki i na wycieczki auto poprostu cudowne. Okropnie pakowne i ustawne. Dobra widoczność. Kopa ma akurat takiego wystarczającego do jazdy po naszych drogach. Z wierzchu skromny i mały, w środku wielki i wygodny oraz dobrze wyposażóny. Dobrze że ktoś wymyślił takie autko :-). Przygladałem sie różnym innych vanom i ... nie ma chyba godnej konkurencji.
Podsumowanie: Miałem wcześniej '94 2,5 benzynę i nie polecam tego silnika, terz jeżdżę '96 w 2,5TD i polecam (poza częstą wymianą rozrządu). Auto silne i bardzo wygodne. Jeżdżę miesięcznie ok 5000 km i sprawdza sie znakomicie, chociaż ma dziwne "odbicia" wycieraczki czasami chodzą jak chcą.
Podsumowanie: jedyne co mnie denerwuje w tym samochodzie to przecieki pod silnikiem,przyspieszenie jak na takie auto z silnikiem 3,3l,nie rzuca na kolana i gaz -16/100 km.Pozatym bardzo wygodny szczególnie na długie trasy.
Podsumowanie: Posiadam Chryslera Grand Voyager 2.5 Tdi od 2002 r. Przejechalem 105 tys.Auto super.bezpieczny.wygodny oszczedny- 8 l/100 km.Nie mialem zadnych problemow.Jedyna usterka- czujnik ABS ale na gwarancji.Reszta O.K.Grzegor
Podsumowanie: Po kilku miesiącach eksploatacji: 2,5 CRD. Zawieszenie super choć jak już wcześniej pisałem mocno przechyla się w zakrętach. Ideał w trasy przy ok. 140 km/h spalanie 7-7,5 litra na 100. Miasto duuużo gorzej- 10-12 litrów. Prędkości:w cztery osoby zamknął 200 km/h na autostradzie. Na światłach nie startuje najlepiej ale 100-150 km/h są dla niego optymalne. Najtańszy nie servisowy przegląd 400-500 PLN brutto ( olej, filtry). Kiepski dostęp do jakichkolwiek części mechniczych za to blacharskich pod dostatkiem chociażby na allegro.
Podsumowanie: Od 4 miesięcy używam Dodga Caravana 3000.Spisuje się bardzo dobrze.Ostatnio na trasie do Włoch,przy jeżdzie zgodnej z porzepisami spalił UWAGA 9.5 l/100 km.Aż sam nie wierzyłem.
Podsumowanie: Od 95 do 98 jeździłem Dodge-m Caravanem 3,0 -rok.prod. 95. Jazda bezawaryjna, zero dodatkowych kosztów. Trochę mało siły pod pedałem gazu. Od 98 do dnia dzisiejszego jeżdżę Plymouthem Voyagera 3,3 SE - rok prod. 98. Mimo założonego gazu (wbrew zasłyszanym plotkom) nie odczuwam żadnej różnicy pomiędzy benzyną, a gazem. Samochód wyłącznie dla tych, którzy nie znają się na naprawach, bądź nie chcą się brudzić -BEZAWARYJNOŚĆ SUPER. Ceny materiałów eksploatacyjnych porównywalne z większością samochodów europejskich. Planuję sprzedać swój i z całą pewnością następnym samochodem będzie również VAN z rodziny Chryslera. Idealny dla rodziny 4 do 6 osób.
Podsumowanie: Posiadam Voyka 2.5 TD rok 95 w starej kaście.Sprowadzając go z D wyszedł mnie 16 tyś zł.Pisałem już tutaj dobrych kilka miesięcy temu.Moje doznania:zrobiłem nim ok 25 tyś km i nic,bez napraw.Przebieg 230 tyś i jest OK.Wiadomo ździebko zakopci przy zapalaniu,ma prawo.ale o silniku nie powiem ani słowa,zima czy lato,jest super.Najbardziej sie ciesze ze spalania,z kalkulatorem w ręku wyszło na trasie 6,9 l ropki/100 km przy płynnej jeździe do stówki.Natomiast z przyczepą camp. 6,5 metrową spalanie wzrosło prawie dwukrotnie.Cały zbiornik wystarcza na ponad 1000 km jazdy solo.Raz nabijałem klime bo zwiał mi czynnik.Poza tym jak na autko rodzinne to jest w nim głośno,chodzi o prace disla.Żyjąc w takich czasach powinno sie zadbać o porządne wygłuszenie motoru.Gdy go kupiłem głośno chodziła skrzynia biegów,próbowałem to naprawić ale nic z tego,okazało się że to chyba sprzęgło jest głośne bo po jego wciśnięciu jest przez tą chwilke cicho.Troszke w nim mało miejsca w bagażniku,jadąc na wczasy miałem kłopot sie zabrać.Obecnie chcę go sprzedać i sprawić sobie nowszy model,ze ściętym przodem i naturalnie diselka.
Podsumowanie: Chrysler Voyager z 2002r. 2,5 CRD. Samochód idealny w długie trasy. Bardzo wygodny. Zawieszenie komfortowe doskonale tłumi nierówności lecz skutkuje to nieprzyjemnymi przechyłami w zakrętach przechyły. Niestety serwis autka jest drogi i to jest największy minus.
Znajdujesz się w dziale Chrysler Voyager opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Chrysler Voyager, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Chrysler Voyager.