Honda CR-V IV (2012 - teraz) - opinia użytkownika Tom
2016-08-16, Tom
Marka: | Honda |
---|---|
Model: | CR-V |
Generacja: | IV (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2015 |
Przebieg: | 40 tys. km |
Nadwozie: | SUV |
Silnik: | 1.6i-DTEC |
Podsumowanie:
Jestem posiadaczem Hondy CR-V 2015 lifestyle 160 KM diesel biturbo, 4x4. Dotychczas nie mogłem się nachwalić tego samochodu. Mimo tego, iż silnik to poj. 1.6, ale niesamowicie dynamiczny i nie ma problemów z przyspieszaniem, wyprzedzaniem i itp. (samochód z tym silnikiem bardzo lekko się prowadzi, w przeciwieństwie do silnika benzynowego 2,0 155KM bez turbo, bo takim miałem przyjemność jeździć). W zimie z napędem 4x4 problemów nie było, nawet w górach na ośnieżonych podjazdach. Wszystko było ładnie, pięknie, długie wielogodzinne trasy, wyjazdy na urlop, do czasu, aż przy przebiegu 39 000 zaczął spadać przewód z intercoolera i to już trzykrotnie. Za każdym razem zaskoczenie na drodze, laweta, nerwówka, samochody zastępcze i itp. Najbliższe salony Hondy oczywiście przyjmują samochód na gwarancji i usuwają usterkę zapewniając, że tym razem przewód jest poprawnie założony. Robiąc ok 900 - 1000 km tygodniowo, po trzecim takim w/w zdarzeniu, po prostu nie jestem już pewny za ten samochód (mimo tego iż z pewnego punktu widzenia taka usterka to "błachostka" bo tylko rura, ale niestety człowiek staje na dobre na drodze) i nie wiem w którym momencie rura zsunie się z intercoolera po raz czwarty i tak dalej. Biorąc pod uwagę wartość (ok 140 tyś) zakupu samochodu taka usterka nie powinna mieć miejsca, a Honda nie jest już dla mnie wiarygodną, pewną i niezawodną marką.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie:
-
Wnętrze:
-
Komfort jazdy:
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.4l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7.6l/100km |