Jeep Grand Cherokee IV [WK2] (2010 - teraz) - opinia użytkownika użytkownik
2013-05-03, użytkownik
Marka: | Jeep |
---|---|
Model: | Grand Cherokee |
Generacja: | IV [WK2] (2010 - teraz) |
Rok produkcji: | 2011 |
Przebieg: | 34 tys. km |
Nadwozie: | SUV |
Silnik: | 3.0 CRD |
Podsumowanie:
Ogólnie auto mogłoby być całkiem niezłe, niestety jakość wykończenia jest na bardzo niskim poziomie jak na tą klasę auta, nie polecam nikomu kto ceni sobie solidność, jakość i ciepły klimat wnętrza. Jest to typowa toporna terenówka nadająca się na trudny teren a nie do jazdy na co dzień. Natomiast jeśli ktoś lubi takie 'fajerwerki' jak trzeszczące wnętrze i dobywające się zewsząd dźwięki, których czasem nie da się nawet zlokalizować to auto może spełnić jego oczekiwania, tym bardziej że cena jest akceptowalna w stosunku do konkurencji. Dla mnie - odpada, nigdy więcej!
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik dość ekonomiczny, nieźle wyciszona kabina, natomiast skrzynia biegów starego typu bardzo bardzo powolna
-
Zawieszenie:
Polecam wersję z zawieszeniem pneumatycznym, odczuwalnie większe możliwości trakcyjne niż z tradycyjnym zawieszeniem
-
Wnętrze:
Wnętrze i wykonanie wnętrza do poprawy. Jeep nie może rozstać się z plastikami, które wbrew obietnic producenta (miała być znaczna poprawa w stosunku do poprzedniej generacji) nadal królują jako materiał wykończeniowy. Do tego całość jest tragicznie spasowana co powoduje permanentne irytujące odgłosy. Konsola centralna potrafi trzeszczeć nawet przy wciskaniu przycisków na panelu klimatyzacji, kokpit (szczególnie zimą)......, a tego to już nawet w słowach opisać się nie da, symfonia grających plastików
-
Komfort jazdy:
Dostateczny jak na tą klasę auta.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 12l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10l/100km |
Zalety i Wady
- wszechstronność
- dynamiczny silnik
- bogate wyposażenie w stosunku do ceny zakupu
- fatalne wykończenie wnętrza
- tragicznie spasowane elementów tapicerki
- zbyt wiele plastiku jak na tą klasę auta
- trzeszczące plastiki (szczególnie zimą)