Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: jestem posiadaczem lwiatka od niedawna z silnikiem 1.9tdi Rewelka auto smiga jak malo ktore do 160 idzie jak burza jechalem juz nim 195km/h troche nietrwale zawieszenie ale bardzo wygodne spalanie super w miescie(mam ciezka noge)max 6.5l a z pod swiatel niekturzy musza sie natrudzic zeby dojsc moja 306 kopa ma fajnego
Podsumowanie: jestem posiadaczem 306 z silnikiem 1,9 z turbodoładowaniem, świetny silnik, wspaniała dynamika a zarazem mało pali. na zbiorniku można zrobić nawet do 1300 km na trasie. Co do eksploatacji nie jest droższy od niemieckich aut, a czasami i tańszy (chodzi mi o ceny części). W pracy mam służbowe auto niemieckiej produkcji, nie będę pisał marki ale te auta to wozy drabiniaste, twarde siedzenie, kupa plastiku i na wszystkim podkakują, nie ma jak jazda francuskim samochodem, Pozdrawiam
Podsumowanie: 306 SL 1,4 1996 r. przebieg 166 tys. używam go od 5 lat wygodny, przestronny jak na swoja klasę, nadal mi sie podoba ?!! jeszcze ani razu mnie nie zawiódł usterki sporadyczne najczęściej zwiazane ze stanem polskich dróg i przebiegiem, troszke za miekkie zawieszenie za to po drogach gruntowych daje sie jeździć szybko bez obrywania wnetrzności, co ciekawe od 4 lat mam wgniecenie w klapie bagażnika z odpryskami lakieru nadal bez śladu rdzy!!! przy 160 tys. robiłem rozrząd, przy 165 tys. uszczelka pod głowicą i wymiana chłodnicy, w zwiazku z powyższym, proponuję tym, którzy bedą robili rozrząd zatroszczyć sie od razu o uszczelkę - wyjdzie taniej.
Podsumowanie: Witam Jestem właścicielem 306 XT z 94r. 1.6 benzyna. Przebieg 127000 Posiadam go od 4 miesięcy. Ogólnie samochodzik jest super, wygodny dużo miejsca w środku i silnik żwawy. Minusy: musiałem niedawno zrobić zawieszenie, wymieniałem zwrotnice i sworznie, łożysko półosi, robiłem też na tylnych bębnach szczęki i cylinderki, a na przodzie klocki hamulcowe, teraz mi siadły amortyzatory z przodu. Uważam, że te naprawy były konieczne z powodu zaniedbania poprzedniego właściciela, który się tym nie interesował, inaczej wszystko byłoby ok. Części nie były takie drogie jak to jest w potocznej opinii, że francuzy sa kosztowne. Teraz mam nadzieję że będzie chodził bez problemowo.
Podsumowanie: jestem posiadaczem peugeota 306 xs 1,8 16v. Autko jest poprostu rewelacyjne (zwłaszcza na nasze polskie drogi)Mam go od roku i wtym czasie wymieniłem tylko klocki hamulcowe, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości przy ewentualnym zakupie takiego auta , to niech się nie waha ani chwili
Podsumowanie: 1999-1,4-HUSKY-sedan-przebieg 130tys.z tego 12tys.na LPG.Drogie przeglądy i orginalne części(zalecane zwłaszcza elementy układu hamulcowego).Spalanie 6.5 benzyna,7.7 LPG/100km.75 KM to za mało ale da sie wytrzymać.Dużo miejsca wszedzie.Ładnie wygląda zwłaszcza czerwony metalik.Mało elastyczny silnik,trudności z wrzuceniem jedynki,odrobinę za miekkie zawieszenie.Nie stawiać pod drzewami i w miejscach gdzie cos leci na maske.Po uruchomieniu wentylatora wszystko masz w kabinie.W zadnym wypadku nie parkować przy osiedlowym trzepaku zwłaszcza przed świetami-tona kurzu z wytrzepanych dywanów murowana(można sie pokusić o filtr przeciwpyłkowy).Wygodne przestronne wnetrze-nawet przy długiej jeżdzie nie odczujesz zmęczenia.Duży bagażnik nawet z butlą na LPG.Godny polecenia dla tych co lubią długą spokojną jazdę.Wszystkie układy pracują bez zarzutu.Warto dobrać porządne opony na lato-te,te najtańsze są bardzo głośne, potrafią zagłuszyć silnik,który do najcichszych nie należy.Regularnie przeglądany(co 15tys.za darmo-co 30tys.odpłatnie) nie sprawia niemiłych niespodzianek.Oprócz materiałów eksploatacyjnych(filtry,oleje,klocki,tarcze,paski,opony)nie dokładasz niczego(dobry egzemplarz).Cena zakupu niewygórowana.Generalnie mało ludzi narzeka na roczniki od 1996.Przyciąga wzrok i ma cos w sobie za co można go polubić - mnie!.
Podsumowanie: Mam 306 1.6 z 98roku.auto niezawodne.wspaniałe zawieszenie.wystarczająco dynamiczny silnik.wszystkie golfy astry i focusy przy 306 to ....stereotypy o wyższości niemieckich furmanek od dawna już nie są aktualne!!!
Podsumowanie: mam Husky 1,4 od 5 lat. Poszło sprzęgło przy 80 tys. Dobrze jeżdzi, choć silnik hałaśliwy. Absolutnie na miejskie drogi bo poza miastem na najmniejszych wertepach trzaskają plastikowe osłony, odpada tłumik, idzie zawieszenie. Po 100 tys aktywnego użytkowania należy go zmienić. Na autostradzie wyciąga do 170 km
Podsumowanie: Peugeot 306 XN 10'1997, silnik 1.4 benzyna, niezawodny, żadnego problemu pod waruniem zalecanego serwisu, troche zbyt delikatny na polskie drogi
Podsumowanie: A mi sie podoba. Mialem dwie 306 - tki. 1.9 TD - rewelacja silnik i 1.6 benz. - wystarczajace osiagi, spalanie ok. 6,5 litra. Poza tylna belka - lozyska i czopy nie zauwazylem jakichs specjalnych bolaczek.
Znajdujesz się w dziale Peugeot 306 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 306, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Peugeot 306.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje