Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: kupiłem 306 1.4 1998 r. 51 tys przejechałem 2 tys km jest super ,przerobiłem na gaz koszt 3,8 tys (plastikowy kolektot) inst gaz. z sekwencyjnym wtryskiem chodzi wspaniale spalanie 7,7 l gazu, fajny wypasiony samochód wcześniej miałem 106 też super i nie mogę jej sprzedać - pomocy
Podsumowanie: KUPIlEM W MAJU2003 306HUSKI PRZEJECHAlEM 10,000NA RAZIE JESTEM ZADOWOLONY
Podsumowanie: Mam P-306 1,4 xn z 1995 roku z LPG. Całkiem niezłe auto bardzo twarde , doswiadczyłem tego podczas wypadku już jest naprawione. Jeśli chodzi o silnik to jest nawet dynamiczny , mało pali , zawieszenie komfortowe lecz na naszych drogach często trzeba wymieniac niektóre elementy , ma też niezbyt pewne chamulce (bez abs). Pozatym niema co narzekac.
Podsumowanie: 210tys km za soba. Samochod to 1.9D 98r - wymienione amory z tylu - przod od nowosci OK. Po za tym klocki i raz padlo lozysko w rolce napinajacej pasek od alternatora. Bylem nim na Litwie, w Chorwacji, Austrii, Czarnogorze, Bosni, Niemiczech, Włoszech i Słowenii. Rocznie pokonuje 65tys km. Jak najbardziej polecam ten samochod. Wczesniej jezdzilem mitsubishi i honda i w niczym nie odstaje od tych uznanych marek. Zawieszenie OK, choc jak dla mnie lekko za wysokie. Nie jest twardy ani miekki - taki jaki powinien byc. Gdyby to byl HDi nie chcialbym w ogole slyszec o innych kompakcie, ten mi w zupelnosci wystarcza - swietne autko. Rewelacyjne swiatla Helli !!!
Podsumowanie: Peugeot 306, 1.4, 97`, 150tys. km Silnik bezawaryjny, spalanie 8 l, (głównie w mieście), przy pełnym obciążeniu na trasia brakuje nieco mocy; skrzynia t5 trochę haczy, zwłaszcza na 1, karoseria bez śladów korozji, nawet po stłuczce, hamulce średnie (już wymieniłem tarcze) ergonomia b.dobra, zawieszenie b. komfortowe, nawet zbyt miękkie, ale niestety awaryjne. wnętrze dobrze wykonane, fotele wygodne.
Podsumowanie: jezdze pezotem od 7-8 lat i jestem z niego zadowolony. po 100 tys km trzeba wymienic tylko amory ale zalezy od stylu jazdy.silnik 1,4 to troche malo jak dla mnie ale i tak wystarczy zeby szybko rozbujac maszyne.. uwazam ze samochod dobry lecz czesci sa troszkie drogie wiec nie radze rozbijac :) powodzenia!!!!!!!!!!
Podsumowanie: Mój samochodzik to wersja XN 1,4 kombi + LPG, przebieg 117 tys. Piękny samochód, pakowny, dużo miejsca w środku (szczególnie na tylnej kanapie). Tochę głośny. Średnio dynamiczny, ale na jazdę rodziną spokojnie starcza. Ekonomiczny (kto mi uwierzy, ze na trasie 1800 km w 5 osób + full bagaż spalił średnio 6,6 litra LPG/100 km). Zamykanie drzwi pozostawia trochę do życzenia (trzeba nimi trochę walnąć). Denerwuje kalakson umieszczony w przełączniku kierunkowskazu. Troche też razi duży zegar (zamiast niego przydałby się obrotomierz), ale można się przyzwyczaić, tym bardziej że jest bardzo dokładny. Dla mnie mankamentem jest za niskie zawieszenie, szczególnie że często jeżdżę po różnych wertepach (wędkarsko-turystyczne wyprawy). Przy dużym obciążeniu i pełnej załodze trze chlapaczami o podłoże. Na asfalty starcza, ale na bezdroża juz nie. Bardzo przyjemny i komfortowy w prowadzeniu (można nim jechać 500 km non stop bez zmęczenia). Narazie mało awaryjny, choć zdarzyła mi się awaria uniemożliwiająca jazdę (zablokowało biegi) , na szczęście przed domem i jej usuniecie kosztowało 10 zł. Ogólnie autko naprawdę super, można się w nim zakochać. Jako rodzinny samochód (szczególnie w wersji kombi) jest The Best.
Podsumowanie: POLECAM !! przejechane 130tys km od nowości diesel 2.0 HDi jest niesamowity, moc i dynamika jazdy przy spalaniu rzędu 6 litrów, amortyzatory nie wymieniane co zadaje kłam twierdzeniom o słabym zawieszeniu "francuzów", przez 3 lata jedna awaria, poza tym nie do zajechania tylko olej filtry i klocki
Podsumowanie: Bardzo przyjemne auto, posiadam rocznik 96 - z silnikiem 1.4i i pomimo przebiegu 165tyś.km to samochód jest w super stanie, myślę że bez żadnego remontu dorrwa do 300-400tyś., a zawieszenie jest w takim stanie jak w fiacie punto po 50 tyś.,albo i lepiej. wcześniej miałem bmw i to była porażka. Mój kumpel miał renallt clio z silnikiem 1.1 i tyle razy mnie ciągał że aż mi go szkoda. Peugeota 306 się nie ciąga to jest dobre auto. Pozdrawiam wszystkich internautów i zmotoryzowanych - SZEROKIEJ DROGI
Podsumowanie: Jest nie zawodnym samochodem juz 10 lat jezdze perzotami i jeszcze nigdy nie zrazilem sie na nich
Znajdujesz się w dziale Peugeot 306 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 306, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Peugeot 306.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje