Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: mam 2.0 z 93 roku i naprawde to autko mi sie podoba... przez dwa lata jedyne co robiłem przy silniku to była wymiana oleju i paru wezy które nie wytrzymały 9prawdopodobnie ze starosci..) i niech nik nie mowi ze 2 litry sobie nie radzą z tym autem!!!! jesli chcesz sie scigac to i 2,8 moze nie starczyc...
Podsumowanie: mam auto z 92r.przejechalem 220tys./razem przebieg 310tys.autko fajne gdyby nie silnik /2.1 td/trzy razy spawana glowica/podobno poprzedni wlasciciel "przegrzal" silnik.jezdzi sie dobrze-zawieszenie stuka mim o wymiany wszystkiego co mozliwe/przod/.pekajace klamki-nowa ok. 130zl.
Podsumowanie: Mam model z 1997 roku, V6 automat, przejechałem 292 tys. km, z czego 240 tys. na gazie. Polecam wszystkim, którzy chcą bezawaryjnie, bezstresowo i komfortowo podróżować. Z mechanicznych części psują się łączniki drążka stabilizatora, średnio co 40 tys. km (sztuka kosztuje 40 zł i sworznie wahacza (37 zł/sztuka). Jeśli w porę wymieniasz oleje i kontrolujesz układ chłodzenia silnika, nie będziesz miał żadnych przykrych niespodzianek. Leszek 44
Podsumowanie: Posiadam to autko od 4 lat z silnikiem 2.9 V6 + gaz, nie miałem z nim większych kłopotów, jest bardzo wygodne, jak na ten silnik spala na trasie ok.13l. a w mieście ok 16l. Dostępność części bez większych problemów a koszt przeciętny.
Podsumowanie: Mam auto z 1991 roku na razie sprawuje się dobrze i dziwne ,że wszystko jest OK oprócz plastyków,(pękają klamki itp)
Podsumowanie: 2,0 turbo benzyna jeszcze żwawszy. Ale do automatu i do ciężarówki (faktycznie wożę ciężki złom) bez turbo trochę za słaby. Na pusto z lekką nogą na trasie przy 120-130 około 10l/100km. 150-170 - 13. Miasto na ciepłym ok. 13, na zimnym ok. 17 Zrobiłem od kwietnia 10 tys. Jest cicho i spokojnie. Od początku szwankowało sterownie automatyczną klimą. Zrobili w trzecim podejściu i jest bosko. Ale ma dopiero pół roku. Wcześniej jeździłem FORDEM Windstarem. Fajny Amerykanin, ale technologiczna przepaść. Zawieszenie europejskie pozwala na znacznie więcej. Ciekawe tylko jak długo. Automatyczna skrzynia ma fajną charakterystykę z wyjątkiem ruszania. Nie da się skoczyć z kopyta. Sterowanie ręczne nie specjalnie coś zmienia.
Podsumowanie: Samochód jes bardzo przyjemny w długich trasach, silnik 2.2 benzyna jest dynamiczny w trasie pali 8 l, a poza tym jeśli wsiądzie 7 osób to w środku jest wesoło.
Podsumowanie: mam espacea z 94 r. 2.1 td , kupiłem go w "97 , do dzisiaj przejechałem nim już ponad 300 tyś. niejednokrotnie nieźle załadowanym .Teraz konkrety -SILNIK nietknięty ani rzau poza wymianą paska rozrządu w serwisie co 120 tyś. ,ZAWIESZENIE-wymiana kpl. amortyzatorów-1 raz ;spreżyny tylne-1 raz ;łacznik stabilizatora-1 raz ;po 300 tyś wymiana łożysk kół przednich -------- po 10 latach plastiki wewnatrz samochodu zaczęły dawać o sobie znać .Pusty samochód nie lubi silnych podmuchów wiatru .Osobiscie jestem bardzo zadowolony ...polecam.
Podsumowanie: miałem espace z 92r. 2,2b+gaz i jezdzilem nim przez 2 lata a teraz kupiłwm espace Grand 98r 2,2Dt i jezdze nim juz ponad rok po polskich drogach i nie wiem co ludzie chca od tego zawieszenia! przez rok wymienilem tylko jeden sfozen ktury kosztowal 50zł Czy to tak duzo?? za taki funkcjonalny samochod!! tylko ze ja mam ta przedluzana wersje grand ktora jest o 30cm dluzsza ale w przestrzeni samochodu to naprawde wiele! jednym slowem super fura.szkoda ze ich jest tak malo w wersji grand do to naprawde swietny samochod
Podsumowanie: MAM 2 MIESIĄCE I NARAZIE NIEMA DO CZEGO SIĘ PRZYCZEPIC CH YBA DLATEGO ŻE DOTEJ PORY JEZDZIŁ W NIEMCZECH I JESZCZE NIE POZNAŁNASZYCH DRÓG
Znajdujesz się w dziale Renault Espace opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Espace, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 5 generacji samochodów Renault Espace.