Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: posiadam faworitke jestem bardzo zadowolony części tanie silnik niezawodny pali od 6-10bp(gazu od 7-11 i to tylko w zime miasto)stan licznika110tyś jak narazie wymieniłem czujnik wstecznego10zł,tarcze klocki komp PiL 100zł cylinderek10zł łożysko kolo komplet30zł,uszczelka głowica+robocizna+planowanie glowicy130zł i amory300zł i jeszcze osłony przegubu pil strona100zł i rozrząd130zł jak na wiek 9 lat jest ok prędko jej nie sprzedam.Ceny podane za robocizne i materiał w serwisie skody
Podsumowanie: Dośc dynamiczne autko jak na poj. 1.3 uważam że nie ma sobie równych w tej kategorii wiekowej i pojemnościowej. 68KM przy 880 kg robi swoje (13s. do setki) niezwykła elastyczność na IV biegu i cisza na V.Awaryjność dośc niska, przyzwoity jak na owe czasy wygląd i dość obszerne wnętrze. Opisywany przeze mnie model to oczywiście 136LS miałem go 11 lat...aż miło wspominać.
Podsumowanie: mam ją od 3 tygodni. jest świetna. części są taniutkie ale jest prawie niezawodna i oprócz reperacji rury wydechowej (100 zł) i wymiany przedniej szyby (180 zł + 60 zł wyniana) nic nie wkładam. polecam zamontowanie wspornika na silniku, który usztywnia ramę i nie pęka szyba.
Podsumowanie: BARDZO DOBRY SAMOCHÓD! Te trzy słowa doskonale oddają ten model samochodu. Aby nie rzucać słów na wiatr, to pokrótce. Absolutnie nie zgadzam się z wieloma wadami jakie narzucane są poczciwej favoritce. Fotele niewygodne? Kpina. Jakie autko z okresu końca lat 80 i za porównywalną cenę miało je lepsze??? Tablica rozdzielcza uważam iż jest funkcjonalna, przełączniki podświetlane, gdzież można znależść coś podobnego? Może w polonezach??? Dmuchawa wcale nie głośna z trójstopniową regulacją intensywności, prawdą jest fakt iż zamontowane w favoritce elementy plastikowe nieraz skrzypią, ale gdzie nie??? A przecież mamy w końcu XXI wiek ludzie 5 minut roboty i po skrzypaniu, bez żadnych kosztów. Sylwetka także bardzo nowoczesna jak na owe lata i za taką kasę. Mam Favoritkę rocznik 89 i rdzy nie zauważysz ani na podwoziu jak i nadwoziu. Silnik stan idealny. Spalanie przy 90 km/h niecałe 6l/100km. Gaźnik wyposażony w automatyczne ssanie, łatwy rozruch nawet po tygodniu nieużytkowania podczas mrozów, już za jednym przekręceniem stacyjki. To spróbujcie tak zrobić w trzyletnim Polonezie lub Uno, nie wspominając już dalej. Dynamikę jak na taką pojemność silnika, a w dodatku spalanie określam również wysoko. Autko polecam naprawdę wszystkim! Pytania? Pisz: [email protected] Acha i na koniec kilka słów do tych PSEUDOEKSPERTÓW motoryzacyjnych. Nie wiem skąd bierze te swoje oceny samochodów??? Bo napewno nie poprzez użytkowanie samochodów. Absolutnie się z wami nie zgadzam pod względem waszej opini na temat Favoritki. Przeczytajcie sobie jeszcze raz moją opinię i zastanówcie się co wy wypisujecie. Powszechnie wiadomo że bierzecie gruby szmal od konkurencji za krytykę jakiegoś wozu z tej samej klasy, ale po co???
Podsumowanie: Mam Favke 136 LS z 1991r. Posiadam ja od ponad połtora roku i przejechalem nia ok 10 tys km(calkowity przebieg szacuje na ok 120-130 tys- opinia potwierdzona przez fachowcow). Licznik wskazuje co prawda 76 tys- ale co normalne w Polsce- jest to przebieg sfalszowany. Dalem za nią 4800- blacharka byla i jest w idealnym stanie ale silnik( wlasciwie osprzęt ) wymagal pewnej naprawy. Wymienilem łańcuch rozżądu, aparat zapłonowy oraz mnostwo częci w gażniku. Ostatnio skończyly mi sie bębny hamulcowe ktore wymienilem w czerwcu. Wzasadzie to nic sie nie psuje(od pukac). Auto jest dynamiczne( scigalem sie z kolegą ktory ma Golfa 1.3, favka dala mu rade bez trodu, zawieszcznie to glowna wada, ale jak dlamnie moze byc- dostarcza niezlych wrazeń, drugą wada jest głosnosć pow. 3000 obr/min. Predkośc jaka osiaga moj woz to >140 km/h, ale w trasie utrzymywac mozna ok 120. Auto nie ma problemow z wyrzedzaniem w garanicach wlasnie do 120. Moze jeszcze kiedys napisze pozdrawiam
Podsumowanie: moja siora kupiła powypadkową Favorite z 93 roku na gaz. ona nią jeździć nie umie za bardzo ale w moich rękach można z nią spokojnie wystartować w rajdach. moi kumple ochrzcili ją "Kamikadze" po tym jak ją tyram do kresu wytrzymałości. Jest jeden minus w zimie często przy wysokich mrozach trzeba ją odpalać na kable bo zamarza gaz. Ogólnie jest to B. Dobre auto jak na swój wiek. czasem sie psuje ale to przez to ze poprzedni wlasciciel ja mial w du...
Podsumowanie: Jak na tę klasę (mam na mysli polonezy itp) jest autem b.dobrym. Nic powaznego sie nie psuje a pierdółki kosztują grosze. To juz drugie takie auto w rodzinie, oba na gaz. Warto kupić.
Podsumowanie: Nie psuje się. Blacha nie zniszczalna, mimo podeszłego wieku jest idealna, nie to co te nówki, które 4 lata wytrzymują góra. Najlepszy samochód pod słońcem.
Podsumowanie: JA SWOJĄ FAWORYTKĄ JEŻDŻĘ OD WCZORAJ. WYRWAŁEM JA OD DRUGIEGO WŁAŚCICIELA W STANIE DOBRYM,PRZEBIEG ORYGINALNY 94 000 KM I ROK 1991 ZA 4000ZŁ. DO TEGO GOŚĆ KTÓRY MI JA SPRZEDAŁ W TEJ CENIE KTÓRĄ UTARGOWAŁEM DORZUCIŁ MI 4 KOMPLETNE KOŁA Z OPONAMI ZIMOWYMI.OPONKI TEZ COOL-DUZO MIĘCHA. ZOBACZE JAK SIE BEDZIE SPRAWOWAŁA,DZISIAJ JADE NA PRZEGLĄD. POZDRAWIAM KUBA
Podsumowanie: byłem szczęśliwym posiadacze skody favorit. Zrobiłem na niej sam 100 000 km a jak ją kupiłe maiała 30 ooo i wiecie co nic w niej nie nawaliło. Tylko nagrzewnica zimą mi ciekkła a tak ogólnie to jest ok. Teraz jeżdże sobie Fabią i jestem zadowolony ze swoich SKÓD
Znajdujesz się w dziale Skoda Favorit opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Skoda Favorit, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Skoda Favorit.
Toyota Corolla 1.5 VVT-i 125 KM vs Skoda Octavia 1.0 TSI e-Tec 110 KM. Porównanie kompaktowych limuzyn
Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM. Co zaskoczyło nas podczas testu?
Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV 150 KM vs Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 KM. Porównanie crossoverów w optymalnych wersjach
Skoda Enyaq Coupe RS iV. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje