Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Rocznik '91, mam przejechane 230 tys bez remontu i nie zapowiada sie aby w najblizszym czasie mial on nastapic :-) Kiepskie przeguby i ogolnie nienajlepsze zawieszenie - ale to jedyna wada. Zero problemow z zapalaniem, elektryka - nawet jej palcem nie tknalem. Czesci rewelacyjnie tanie. Generalnie te favoritki, ktore szly na eksport z Czech (a wlasciwie Czechoslowacji) maja chyba lepsza blache...
Podsumowanie: Samochód niezawodny przejechałem na nim 114 000 km bez dotykania. Nie jest awaryjny i na naszą kieszeń w eksploatacji tani. Polecam!!! Nie ma co prawda wielkich sportowych przyśpieszeń, ale jak na nasze warunki i drogi doskonały.
Podsumowanie: Posiadam Favoritkę 135l z 1991r. ,ma przekulane 60000km ,kupiłem ją od starszego jegomościa - w stanie idealnym .Kupiona była w Czechach i serwisowana w Mlada Bolesław. Stan idealny , jedyną rzeczą którą musiałem wymienić to pompa wody i termostat -nic więcej .Pali niewiele w mieście nie przekracza 8l/100 , na trasie ok.5,2 l,to chyba niewiele na samochód 11 letni. Blacha miodzio nigdzie nie leci , przez 11 lat była garażowana i co 2- lata konserwowana . Oleju nie ciągnie w przeciwieństwie do mojej poprzedniej 105-tki. Jeżdzę na Castrolu 10W-40. Przez ostatnie 5000km nie włożyłem do niej ani złotówki,tylko zupa i nic. Favoritka ma jedną zaletę : konstrukcja prosta jak obsługa cepa - to jej głowna zaleta . Najważniejsze , że nie ma tam elektroniki , która w wielu autach zawodzi. Sam spotkałem osoby , które jężdzą Felką , a wolałyby Favoritkę , bo mniej problemów z wtryskiem i czujnikiem Halla. Mój kolega przejechał bez remontu Formanem 350000km bez remontu silnika . To chyba świadczy dobrze o Skodzie i jej "Archaicznym Silniku". Główna wada Skody : jest za miękka , ale to kwestja przyzwyczajenia , i kiepskie gumy w przednim zawieszeniu .Następnym moim samochodem - TEŻ BĘDZIE SKODA - jaka TEGO JESZCZE NIE WIEM ?
Podsumowanie: Ludzie - przecież to komunistyczna konstrukcja - porównajcie ja z polonezem z tamtych lat, wartburgiem, albo fiatem 125 p. Bardzo wygodne siedzenia, pakowna, jakie wylatujące przełączniki? Jeżdżę trzy lata, zrobiłem 45 tys. km, ale raz mi stanęła na drodze (czujnik indukcyjny w aparacie zapłonowym). Fakt - słaba blacha no i te niszczęsne przeguby. Ale ogólnie za 5000 tys. kupisz dziesięciolatka i jeszcze pojeździsz i się nacieszysz
Podsumowanie: Ogólnie samochód jest OK. Praktycznie można powiedzieć ,że bezawaryjny.Tanie części to też duży plus. Moim zdanie słabe zawieszenie i kiepska blacha.
Podsumowanie: samochód bez problemowy!!!! wada po 10 latach zaczyna duzo polic 10 l/100 km. Ale oczywiscie mozna przerobic na gaz koszt jakies 1400 zł i potem jezdzi sie prawie za darmo!! Nie ma wiekszych remontow rocznie moze trzeba wlozyc kila stowek ale to normalne i zalezy od kierowcy!!!! Czesc to tez nie wielki wydatek!!!! I oczywiscie wiele rzeczy mozna naprawic sobie samemu!!!!! Bardzo dobry dla mlodych ludzi!!!! Polecam sam jezdze od 12 lat!!!!
Podsumowanie: jednym słowem "SUPER" najlepszy dla polaka
Podsumowanie: Bardzo przydatny, niestwarzajacy problemow niedrogi w eksploatacji(cena i dotepnosc czesci i serwisu w Europie)sredniej wielkosci samochod. Bezawaryjna jazda prawie 200 000 km
Znajdujesz się w dziale Skoda Favorit opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Skoda Favorit, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Skoda Favorit.
Toyota Corolla 1.5 VVT-i 125 KM vs Skoda Octavia 1.0 TSI e-Tec 110 KM. Porównanie kompaktowych limuzyn
Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM. Co zaskoczyło nas podczas testu?
Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV 150 KM vs Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 KM. Porównanie crossoverów w optymalnych wersjach
Skoda Enyaq Coupe RS iV. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje