Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

BMW SERIA 5 V (E60/E61) (2003 - 2010) - opinia użytkownika Jacek

2016-08-23, Jacek

Marka: BMW
Model: SERIA 5
Generacja: V (E60/E61) (2003 - 2010)
Rok produkcji: 2006
Przebieg: 180 tys. km
Nadwozie: Sedan [E60]
Silnik: 520d

Podsumowanie:

Należy pamiętać, że nie kupuje się auta tylko konkretny egzemplarz. Ja swojego szukałem długo i trafiałem na wielu cwaniaków zanim znalazłem zadbaną Betkę godną uwagi. Jeśli kupujesz pierwsze oglądane auto to bez względu na markę prosisz się o późniejsze problemy. Jeśli sprawdzisz dobrze egzemplarz i prześwietlisz jego historię to unikniesz niespodzianek a auto będzie służyć latami. Ta zasada dotyczy każdej marki. Nie bójcie się 2 litrowego diesla, wytnijcie klapki w kolektorze, dbajcie o wymiany oleju a silnik odwdzięczy się bezawaryjnością. 163 ma taką samą dynamikę jak 177 konny, ponieważ ten drugi waży ok 150-200 kg więcej, więc osiągi mają zbliżone. Miałem auta japońskie, miałem francuzy, amerykańskie, niemieckie i brytyjskie, każde auto miało swoje plusy i minusy. Nie ma złych marek są złe egzemplarze. Dopiero BMW dało mi radość z jazdy, a moja żona zatwardziała wielbicielka audi, gdy pojeździła trochę moja piątką to sprzedała swoją TT-tkę i kupiła sportowe coupe z Bawarii :)

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    5.0

    Straszą, że lepiej wybrać 3.0 a ja się śmieję za każdym razem gdy podjeżdżam na stację benzynową, ze spalaniem 5 litrów oleju w trasie (150 km/h na tempomacie i 5,8l). Powiem tak, cwaniak woli się pochwalić, że ma mocny silnik a te mocne są często zajeżdżone, szybciej zużywają części, normalny człowiek wybiera coś nie zakatowanego i cieszy się bezawaryjnością. Moje fabryczne 163 konie mają 8 sekund do setki, co wystarczy do dynamicznej jazdy gdy trzeba.

  • Zawieszenie:
    5.0

    Bajka, między serią 3 a 5 jest przepaść w zawieszeniu i komforcie jazdy. Ten samochód nie jeździ on płynie. Oczywiście nie w m pakiecie, bo wtedy zawieszenie jest sztywniejsze. Normalny równa się wygodny i komfortowy

  • Wnętrze:
    5.0

    To jest jednak limuzyna klasy Premium. Wnętrze w każdym wariancie jest indywidualnie dopasowywane do klienta stąd nie ma dwóch takich samych. Jakość i wyposażenie z najwyższej półki

  • Komfort jazdy:
    5.0

    Kto raz się przejedzie nie chce wysiadać

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 7.8l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 6.4l/100km
Śr. spalanie - trasa 5l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • Dynamika
  • Wygląd
  • Spalanie
  • Komfort
Wady:
  • Ceny części 30% droższe i droższe serwisowanie, to jednak auto Prremium

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale BMW SERIA 5 V (E60/E61) (2003 - 2010) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji BMW SERIA 5 V (E60/E61) (2003 - 2010).

BMW SERIA 5 Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

BMW SERIA 5 opinie

Oceń swoje auto

Testy i porównania

Premiery i nowości