BMW SERIA 5 VI (F07/F10/F11) (2010 - teraz) - opinia użytkownika Wojtas
2019-09-10, Wojtas
Marka: | BMW |
---|---|
Model: | SERIA 5 |
Generacja: | VI (F07/F10/F11) (2010 - teraz) |
Rok produkcji: | 2014 |
Przebieg: | 167 tys. km |
Nadwozie: | Kombi [F11] |
Silnik: | 525d |
Podsumowanie:
Generalnie, bardzo słaba jakość wnętrza, padły poduchy nivo przy 130tys km, dziurawa chłodniczka spalin - wymiana na własny koszt, łączniki stabilizatora i tuleja w tylnej belce, odklejone membrany w tylnych drzwiach co skutkowało zalaniem auta raz przy przebiegu 145 tys km a drugi przy 166 tys km - to tyle z usterek do obecnego przebiegu 167 tys km. Tarcze wytrzy
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Brak problemów mimo negatywnych opinii na temat rozrządu. Skrzynia bez zarzutów.
-
Zawieszenie:
Auto bardzo miękki, przez co przy większych prędkościach przy podmuchach bardzo niestabilne. Dopiero po założeniu sprężyn eibach pro kit auto prowadzi się dobrze.
-
Wnętrze:
Kierownica wytarła się przy przebiegu 100 tys km, skaj na boczku bardzo słabej jakości, zdarła się przy przebiegu 140 tys km, fotel kierowcy wygląda słabo a obecny przebieg 167 tys km - wnętrze teoretycznie skórzane a fotele komfortowe. Tylna roleta „piszczy” na nierównościach
-
Komfort jazdy:
Auto bardzo wygodne
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 8.4l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7.5l/100km |
Zalety i Wady
- Komfort
- Słaba jakość wnętrza