Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: PANDA 1.3 Multijet Dynamic z klimatyzacją z września 2005 r. Przebieg - 18 tys. USTERKI: 16 tys. - wymiana wentylatora (piski). Trudno domykające się tylne, lewe drzwi i krzywo pryskający prawy spryskiwacz szyby przedniej (czekam ze zgłoszeniem do przeglądu) Przy okazji spryskiwaczy - inżynier, który projektował wlew płynu do spryskiwaczy, chyba wcześniej wypił cały zapas ze swojego zbiorniczka - bez lejka życzę szczęścia, więcej wydacie na płyn niż na paliwo. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że w czasie jazdy lekko ściąga samochód na lewo i zaczyna stukać na wybojach (amortyzatory???). O gabarytach nie można pisać nic złego, bo każdy widzi co kupuje, kto pisze źle jest hipokrytą. ZALETY: silnik, który zawstydza wszystkich łysych w VW Golf II i III GTI , świetne wspomaganie. Spalanie na poziomie 4,5 l w trasie (bez oszczędzania pedała gazu) i 5,5 l w mieście. Do miasta genialne, lepsze są chyba tylko wygodne buty i rower, na trasę napewno lepsze będzie większe auto ale za 39 tys. nikt nie kupi dzisiaj Diesla z 2 letnią gwarancją, spalaniem średnim na poziomie 4,5 litra i klimatyzowanym wnętrzem, które docenimy stojąc latem w korku. Jestem przed pierwszym przeglądem więc POLECAM!!! Jeśli ktoś miał przykre doświadczenia z tą odmianą Pandy to proszę o informację na co uważać przy przeglądzie. [email protected]
Podsumowanie: Panda 1,1 z gazem rocznik 2004 przebieg 33 tyś. Po ok. 10 tys. wymiana wentylatora nawiewu (piski), 25 tys. wymiana stacyjki. 31 tyś. wymiana przednich klocków hamulcowych. Ogólnie auto w porządku. Może trochę za duzo pali (9,5 l gazu/100 km). Instalacja gazowa montowana w serwisie (nie sekwencyjna. Wg mnie to era kamienia łupanego. To ona jest słabym punktem tego samochodu.
Podsumowanie: samochód zajefajny miałem dachowanie przeżyłem postawiłem na koła i pojechał.Teraz jest po blacharzu i lakierniku i znaku nie ma ogólnie auto jest fajne nie mam żadnych problemów
Podsumowanie: Mam Pandę rok czasu, przebieg 15 tys km i żadnych problemów. Zmieniłem tylko opony na Continental. Za takie pieniądze porządne auto chyba że ktoś woli 10 letnie BMW i szukać części na złomie.
Podsumowanie: Jestem posiadaczem tego auta i stwierdzam ze wiele negatywnych opinii jest z sufitu. Ot ak trzeba cos napisac na temat fiata - najlepiej negatywnego.Moja Pandka ma dopiero 1tys km ale moge o niej co nieco powiedziec.Jest to auto typowo miejskie i do tego zostalo skonstruowane, wiec nich ktos nie pisze ze ma mulasy silnik bo do 80km/h bardzo ladnie jezdzi, krotkie pierwsze przelozenia, dobra precyzja prowadzenia lewarka zmiany biegow.Wrzucania wstecznego ze grzytkiem mozna uniknac. Osobom powyzej 180cm na pewno bedzie przeszkadzac konsola, to mogli lepiej dopracowac. Dobrze pracuje ukl. kierowniczy, zawieszenie dosc sprezyste, wiec kazda poprzeczna nierownosc da sie odczuc. Silnik dobrze wyciszony, ale odglosy toczenia i oplywjacego powietrza zbyt natarczywe - autko miejskie a nie do jazdy z predk, powyzej 100km/h.Hamulce w zupelnosci wystarczajace. Wysoka pozycja za kierownica daje poczucie jakby jechalo sie autem zupelnie innej klasy. Jak na gabaryty wzorowa przestronnosc w tej klasie. W firmie mojego kumpla jezdzi 6 Pand i nie ma z nimi problemow a przebiegi juz ponad 50tys km. Sa na gaz i jedynie problem zatartych pomp wystapil z powodu ciaglej jazdy na rezerwie o czym dokladnie pisze instrukcja obslugi. Osobiscie o usterkowosci nic nie moe powiedziec to sie okaze, rok eksploatacji daje jakies rozeznanie, poki co wszystko OK. Za cene nowego Activa 28tys zl - 2airbag, abs, elekt, szyby i centralny zamek, nie ma co zbytnio wybrzydzac. Plastiki moglyby byc lepsze ale sa jakie sa. Tzw. siedzenie na taboretach kuchennych - osobiscie bardzo mi to odpowiada.
Podsumowanie: Czesc! Moja panda 1.2 dynamic ma dwa lata i jak na razie jest wszystko ok,zadnych usterek jak dotychczas nie bylo.Przebieg okolo 40tys.km .Spalanie przy jezdzie zimowej i w miescie to 6.5litra. Oleju nie bierze. Mysle ze jak za ta cene to autko jest ok.
Podsumowanie: 50000 zrobione i 0 kosztów poza kosztami przeglądów, gdyby nie amortyzatory -komentarz o polskich drogach zbędny. Owszem silnik 1,1 to już nie najnowsza konstrukcja (prosze go nie prównywać z silnikami VV-Ti Toyoty) ale poradził sobie (całe 50 tyś na gazie, auto stoi pod chmurką) nawet przy 30* mrozach. Silnik to najsłabszy element tego auta. Konstrukcja odstaje od reszty auta o jakieś 20 lat. A poza tym auto jest sporo cięższe od Seicento więc nie poszelejesz. Jeżdziłem wszystkim w tej klasie (matiz, atos, agila, seicento). To zupełnie inny rodzaj auta, porównywalny z "normalnymi", "dużymi" autami. Nieźle wyciszony, a co ważniejsze dzwięk nie męczy uszu. Zawieszenie dobrze zestrojone, kołysze jak każdy maluch, ale bardzo odporny na koleiny. Poza tym kształt i konstrukcja zdeżaków sprawia, że miejskie zapasy nie zostawiają dużych uszczerbków na aucie.
Podsumowanie: ludzie troche wiecej zrozumienia kupujecie natansza wersje z mozliwych i to z silnikiem 1.1 rodem z kosiarki do trawy i narzekacie jestem przedstawicielem pewnej firmy i do konca zeszlego roku jezdzilem renaultem clio 1.5dci i jesli mozna cos powiedziec o tym autku to tylko tyle ze jest to najwieksza w swiecie porazka za okolo 50tys zl Na poczatku tego roku firma kupila 9 fiatow panda 1.2 w wersji dymamic jezdze naprawde duzo i ostro a ten samochodzik to po prostu rewelacja mam juz prawie 30tys km i nic sie nie popsulo rozmawialem tez z kolegami maja podobne odczucia prosze podajcie przyklad nowego auta za takie pieniadze tak wyposarzonego sceptykom proponuje zakup renaulta ciekawy jestem co wtedy napisza
Podsumowanie: Uwaga przycisk. W fiacie ten przycisk rzołącza zpłon abyś nie spłonął podczs wypadku. Jak masz małą kolizję i nie chce zapalić to sięgnij tam i naciśnij - powinno pomóc. Pozdrawiam
Podsumowanie: Miejskie autko,nie tylko dla kobiety-wbrew pozorom.ja jeżdżę codziennie a i mąż czasem , jak na taką klasę jest szybka i zwinna ( nie mam 4x4).Wnętrze dzięki temu,iż jest wysokie i całkiem przestronne pozwala czuć komfort zwłaszcza latem( siedzenia wyżej niż w autach typu limuzyna, nie odczuwa się upału,nawet bez klimy )z tyłu nie wpada do środka słońce.Dowizła nad morze i w góry 4 osoby i bagarze,bezawaryjnie i dość wygodnie.Mankamenty to:nawiew-piszczy i jest bardzo głośny i ogólnie wnętrze ma tendencje do parowania, pokrętła nie dokońca dopasowane.Myślę jednak,że warta swej ceny, bo co innego i lepszego można mieć za te pieniądze.Jeszcze jedno wygląd:ładna,
Znajdujesz się w dziale Fiat Panda opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Panda, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Fiat Panda.