Mazda 6 III (2012 - teraz) - opinia użytkownika Patryk
2017-02-26, Patryk
Marka: | Mazda |
---|---|
Model: | 6 |
Generacja: | III (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2013 |
Przebieg: | 70 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 2.0 |
Podsumowanie:
Spalanie podane przez producenta chyba przy całej trasie z górki :) Auto spala ok 7 litrów przy spokojnej jeździe , gdy da się trochę więcej gazu spali i 9 . Maska przy 140km/h i silnym wietrze faluje . Nagłośnienie Bose - po 2 latach trzeszczy , diagnoza spalony głośnik ( w rzeczywistości przyklejenie superglue membranki w głośniku która się odkleja ) Światła nie są na tyle inteligentne co w podobnej klasy autach ( skrętne xenony- nie wiem jak to się fachowo nazywa) Ogrzewanie foteli bardzo słabe , radio bez pamięci ( przy wpięciu pendrive, za każdym uruchomieniem auta słuchamy wszystko od początku ) . Lakier mierzony miernikiem ma ok 60-80 grubości , czyli bardzo kiepsko . A teraz dobre strony , auto bardzo dobrze się prowadzi , bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach . Wygodnie się jedzie.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik bardzo dobrze pracuje , nie ma żadnych problemów.
-
Zawieszenie:
Zawieszenie dobrze sprawuję się na nierównościach, zakrętach .
-
Wnętrze:
Słaba jakoś wykonania jak na tą cenę , skóra pewnie za rok-dwa będzie pękać ... Ogrzewanie foteli porażka (grzanie po 15 minutach )
-
Komfort jazdy:
Bardzo wygodnie się podróżuje , jedyny minus to falująca maska (kto wie czy kiedyś nie wyleci... No i szumy podczas silnego wiatru ( wyciszenie auta) .
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7.5l/100km |
Zalety i Wady
- Wygląd
- Wygoda
- Niedopracowana technologia skrętnych świateł
- Słaba jakoś wykonania wnętrza
- Lakier rysuje się od byle czego
- Lakier jest bardzo cienki