Peugeot 407 (2004 - 2011) - opinia użytkownika Maciej
2016-10-21, Maciej
Marka: | Peugeot |
---|---|
Model: | 407 |
Generacja: | (2004 - 2011) |
Rok produkcji: | 2007 |
Przebieg: | 219 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | 2.0 HDI |
Podsumowanie:
ŁADNY DESIGN KUSI I WCIĄGA NIEŚWIADOMEGO WŁĄŚCICIELA W PASZCZE WAMPIRA KTÓRY WYSSIE WSZYSTKIE PIENIĄDZE NA NAPRAWY. NIKT TEGO AUTA NIEPOTRAFI ZDIAGNOZOWAĆ I NAPRAWIĆ. MĘCZĘ SIĘ JUŻ 8 MIESIĄC - PODDAJĘ SIĘ. STRACIŁEM W TYM CZASIE 10K PLN NA NAPRAWY A AUTO JEST W CORAZ GORSZYM STANIE. 10 LAT I 200 TYSIĘCY TO KONIEC TEGO AUTA.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Skrzynia biegów ZF 4HP20 - masakra. Ta skrzynia nigdy nie powinna trafić do takiego auta - muł straszny. Poza tym jest to mój pierwszy automat który się zepsuł chociaż jeżdżę nim 7 lat i regularnie serwisuję.
-
Zawieszenie:
Wbrew pozorom - bardzo wytrzymałe zawieszenie. Przez 7 lat wymieniałem tylko dolne sworznie wahacza, tarcze, klocki i łożyska kół. Reszta części oryginalna.
-
Wnętrze:
Raczej ok, chociaż fotel kierowcy wygląda jak kanapa teściowej i zamek schowka czasami dziwnie skwierczy na wolnych obrotach.
-
Komfort jazdy:
Bez większych uwag ale to nie jest to samo co w bliźniaczym C5.
Zalety i Wady
- BLACHA
- TRWAŁE ORYGINALNE FELGI ALU 17"
- WYGODNY
- DOŚĆ OSZCZĘDNY
- DO 10 LAT I 200 TYSIĘCY BYŁO TO FAJNE AUTO
- NIETRWAŁY SILNIK DIESLA - PO 220 TYSIĄCACH KONIEC
- SŁABA I NIETRWAŁA SKRZYNIA 4HP20
- PROBLEMY Z PRAWIDŁOWĄ DIAGNOSTYKĄ AWARII
- TURBINA
- WYSOKIE KOSZTY EKSPLOATACJI
- PO 10 LATACH JEST TO KUPA ZŁOMU KTÓREJ NIKT NIE POTRAFI NAPRAWIĆ
- PÓŁOSIE
- DZIWNE KOMUNIKATY I BŁĘDY
- AWARYNY ABS
- FAP