Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: ogólnie ok
Podsumowanie: .
Podsumowanie: ok
Podsumowanie: Polecam auto dla osób które nie mają dużej rodziny. Bagażnik choć pojemny w Combi jest o wiele bardziej praktyczniejszy.
Podsumowanie: solidne niemieckie auto
Podsumowanie: Miło wspominam! Moje pierwsze zachodnie auto po polskim Fiacie - Mój pierwszy Passat B1, rok produkcji 1979, był w bryle kanciasty, podobny do Poloneza - nowoczesny, nie obły jak Syrena (kombi z pochyłą tylną szybą) ale szerszy i wygodniejszy (jak stare Audi avant). Auto 5-cio drzwiowe. Dynamiczny i oszczędny silnik diesla poj. 1,5 D. Prędkość max do ok. 150-160 km/h. Palił bardzo mało, szczególnie w mieście (wówczas nie było aż takich korków! - było mało samochodów), średnie ok 5,1l/100km, na trasie grubo poniżej 5l/100km nawet przy średniej 120 km/h. To były czasy, gdy to ON był b. tani (o połowę!) w porównaniu do PB 95. Jak na tamte czasy (koniec lat 80-tych XX wieku) było to auto w dynamice bez konkurencji na polskich drogach. Koła 13". Auto niezawodne - bezawaryjne. Budziło poruszenie zwłaszcza za wschodnią granicą. Gdy do auta osobowego lałem olej napędowy, patrzyli z podziwem. Nikt nie wierzył, że na tym pojadę!
Podsumowanie: Miło wspominam! Moje pierwsze zachodnie auto po polskim Fiacie - Mój pierwszy Passat B1, rok produkcji 1979, był w bryle kanciasty, podobny do Poloneza - nowoczesny, nie obły jak Syrena (kombi z pochyłą tylną szybą) ale szerszy i wygodniejszy (jak stare Audi avant). Auto 5-cio drzwiowe. Dynamiczny i oszczędny silnik diesla poj. 1,5 D. Prędkość max do ok. 150-160 km/h. Palił bardzo mało, szczególnie w mieście (wówczas nie było aż takich korków! - było mało samochodów), średnie ok 5,1l/100km, na trasie grubo poniżej 5l/100km nawet przy średniej 120 km/h. To były czasy, gdy to ON był b. tani (o połowę!) w porównaniu do PB 95. Jak na tamte czasy (koniec lat 80-tych XX wieku) było to auto w dynamice bez konkurencji na polskich drogach. Koła 13". Auto niezawodne - bezawaryjne. Budziło poruszenie zwłaszcza za wschodnią granicą. Gdy do auta osobowego lałem olej napędowy, patrzyli z podziwem. Nikt nie wierzył, że na tym pojadę!
Podsumowanie: Miło wspominam! Moje pierwsze zachodnie auto po polskim Fiacie - Mój pierwszy Passat B1, rok produkcji 1979, był w bryle kanciasty, podobny do Poloneza - nowoczesny, nie obły jak Syrena (kombi z pochyłą tylną szybą) ale szerszy i wygodniejszy (jak stare Audi avant). Auto 5-cio drzwiowe. Dynamiczny i oszczędny silnik diesla poj. 1,5 D. Prędkość max do ok. 150-160 km/h. Palił bardzo mało, szczególnie w mieście (wówczas nie było aż takich korków! - było mało samochodów), średnie ok 5,1l/100km, na trasie grubo poniżej 5l/100km nawet przy średniej 120 km/h. To były czasy, gdy to ON był b. tani (o połowę!) w porównaniu do PB 95. Jak na tamte czasy (koniec lat 80-tych XX wieku) było to auto w dynamice bez konkurencji na polskich drogach. Koła 13". Auto niezawodne - bezawaryjne. Budziło poruszenie zwłaszcza za wschodnią granicą. Gdy do auta osobowego lałem olej napędowy, patrzyli z podziwem. Nikt nie wierzył, że na tym pojadę!
Podsumowanie: Miło wspominam! Moje pierwsze zachodnie auto po polskim Fiacie - Mój pierwszy Passat B1, rok produkcji 1979, był w bryle kanciasty, podobny do Poloneza - nowoczesny, nie obły jak Syrena (kombi z pochyłą tylną szybą) ale szerszy i wygodniejszy (jak stare Audi avant). Auto 5-cio drzwiowe. Dynamiczny i oszczędny silnik diesla poj. 1,5 D. Prędkość max do ok. 150-160 km/h. Palił bardzo mało, szczególnie w mieście (wówczas nie było aż takich korków! - było mało samochodów), średnie ok 5,1l/100km, na trasie grubo poniżej 5l/100km nawet przy średniej 120 km/h. To były czasy, gdy to ON był b. tani (o połowę!) w porównaniu do PB 95. Jak na tamte czasy (koniec lat 80-tych XX wieku) było to auto w dynamice bez konkurencji na polskich drogach. Koła 13". Auto niezawodne - bezawaryjne. Budziło poruszenie zwłaszcza za wschodnią granicą. Gdy do auta osobowego lałem olej napędowy, patrzyli z podziwem. Nikt nie wierzył, że na tym pojadę!
Podsumowanie: dobre
Znajdujesz się w dziale Volkswagen Passat opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Volkswagen Passat, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 8 generacji samochodów Volkswagen Passat.
Średnia cena na podstawie 532 ofert:
86 399 złZakres cen: 51 900 – 167 000 zł
Średnia cena na podstawie 167 ofert:
42 210 złZakres cen: 30 900 – 63 714 zł
Średnia cena na podstawie 155 ofert:
18 704 złZakres cen: 11 350 – 37 000 zł