Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: licho jak za taką cenę
Podsumowanie: Hybryda jest po to by być oszczędna. RAV 4 zdecydowanie taka nie jest. To co podaje producent to bajki. Średnio 8.5 l. W mieście nie chcecie wiedzieć. Po sprawdzeniu w serwisie powiedzieli 'tak ma być wszystko jest OK'. Niestety to nie wszystko. Koni niby dużo ale po dojściu do 100km/h gdzieś ulatują. Widoczność do tyłu w tej wersji jest porównywalna do widoczności z czołgu. Mała szybka i tyle. Sytuację według producenta ma nadrabiać kamerka ale... tu jest hit - kąt widzialności z kamerki jest taki że są bardzo duże martwe strefy. Przy cofaniu na parkingu pod marketem się nada jednak na ulicy mały stersik was czeka cofając. Po skosie do tyłu są 'wizjery' nie szyby nie widać jadących innych aut. Na koniec mała wada produkcyjna o której nie chcą mówić. Klimatyzacja jest... tylko że niewydajna. Latem na tylnych siedzeniach można się ugotować. O ile z przodu ujdzie, tył to porażka. Ogólnie za taką cenę jest totalnie nieopłacalne.
Podsumowanie: Auto warte swojej ceny. Dobrze wykonane, obszerne wnętrze i duży bagażnik. Jak na razie bezawaryjne.
Podsumowanie: Auto godne uwagi dla kogoś, kto potrzebuje SUVa średniej klasy do jazdy na dłuższe trasy (robię 40tyś km rocznie). !!!Uwaga - zdecydowanie ostrzegam przed naciągaczami w krakowskich serwisach - auto kupiłem na ul. Wadowickiej (obecnie przeniesione na ul. Jasnogórską), następnie zmieniłem serwis na ANWA (Al.Pokoju). Po wyjeździe nowym autem z salonu po kilku dniach pierwsza usterka - uszkodzony czujnik cofania z tyłu (zamontowany amatorsko - sterczał drut), po 2 miesiącach - bardzo kłopotliwa usterka - wypięcie kostki/czujnika pasów pasażerów z tyłu (cały czas pisk). Następnie wydobywający się dym spod maski (wypięty przewód przy sprężarce), niedługo po tym awaria EGRa (phi - jeżdżę ok 4 tyś km miesięcznie!). Na koniec gwarancji jeszcze raz "spadki mocy" i tajemnicze kasowanie błędów. Zaznaczę, że gwarancja skończyła się po 2,5 latach użytkowania - wtedy też skończyły się usterki. Miałem nieodparte wrażenie, że powyższe usterki są generowane w trakcie przeglądów gwarancyjnych - powinno to być zweryfikowane przez "wyższą instancję" z tego koncernu. Ciekawe, że nigdzie nie można poczytać opinii o serwisach toyoty, nie dzwonią też ankieterzy (jak to jest przy innych markach). Nie ma gdzie się wypowiedzieć na ten temat. Całość powoduje, że mit niezawodnej marki wraz z milionami reklam Toyoty można wsadzić między bajki. Drugim - bardzo istotnym minusem są częste przeglądy gwarancyjne (co 15 tyś), bardzo drogie i niczego nie wnoszące. Czy Skoda jest faktycznie na tyle lepszym samochodem, że wystarczą co 30 tysięcy? Decyzję o zakupie tego samochodu należy mocno przemyśleć.
Podsumowanie: oceniam na 3+
Podsumowanie: Super auto
Podsumowanie: Zdecydowanie tak, bym kupil, ale po zakupie polakierowal bym jakims normalnym lakierem
Podsumowanie: Ravkę kupiłem można powiedzieć po dłuższym namyśle ale nie żałuję i się nie zawiodłem, prawdziwa Japońska jakość i niezawodność, oczywiśćie auta te mają już swoje lata, proponuję poszukać w miarę zadbaną sztukę i można cieszyć się z jazdy przez następne wiele lat bez zaglądania do warsztatów, jedyną wadą moim zdaniem to że zużycie paliwa mogło by być troche mniejsze ale coś za coś, gdy się naciśnie pedał gazu nie jedni kierowcy robią oczy - polecam To auto jak najbardziej.
Podsumowanie: Godne polecenia auto. Nie zastanawiałbym się drugi raz tylko bym kupił ponownie
Podsumowanie: Auto dobre dla osób które po prostu potrzebują uniwersalnego auta i ma być bezobsługowe. Auto nadaję się także do założenia instalacji LPG.
Znajdujesz się w dziale Toyota RAV 4 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Toyota RAV 4, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 5 generacji samochodów Toyota RAV 4.
Średnia cena na podstawie 12 ofert:
142 533 złZakres cen: 132 500 – 157 600 zł
Średnia cena na podstawie 61 ofert:
86 147 złZakres cen: 61 900 – 129 900 zł
Średnia cena na podstawie 46 ofert:
34 711 złZakres cen: 20 900 – 62 000 zł
Toyota RAV4 2.5 Hybrid DynamicForce 222KM AWD-i e-CVT hybryda. Czy to SUV także na autostradę i w teren?
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 222KM AWD-i e-CVT. Japońskie know-how na hybrydowego SUV-a segmentu klasy średniej
Toyota RAV4. Testujemy hybrydę z napędem 4x4 (video)
Honda CR-V i Toyota RAV-4: pojedynek klasyków – runda czwarta
Toyota RAV4 2.0 - wrażenia z jazdy